Najpogostejša vprašanja

Naročilo

Prebrskajte našo spletno optiko, izberite svoj najljubši izdelek, vnesite zahtevane podatke (npr. o dioptriji za naročilo leč), preglejte naročilo. Če se strinjate z navedenim naročilom, ga potrdite. V kolikor ste izbrali plačilo ob prevzemu, po povzetju, po predračunu, vam sistem pokaže potrditveno stran vašega naročila. Pošljemo vam tudi potrditveno elektronsko sporočilo. V kolikor pa se izbrali plačilo z bančno kartico, pa vas najprej sistem vodi na varno plačilno mesto za plačilo s karticami, kjer plačilo potrdite.

Vsekakor je ne določajte sami! Dioptrijo določi izbrani očesni specialist oz. optometrist. Z naročilom izdelkov z dioptrijo se sklepa, da so podatki pridobljeni pri zadnjem strokovnem očesnem pregledu, ki pa ne sme biti starejši od 2 let. Samostojno določanje dioptrije se odsvetuje saj lahko vodi do motenj ostrine vida in, na daljši rok, tudi okvar vida.

Poznavanje prave mere okvirja je pomembno pri spletnem nakupovanju očal. Na notranjem delu ročke okvirja so navedene številke – mere okvirja. Priporočamo, da izberete nov okvir s podobnimi podatki kot obstoječi okvir, še posebej kar se tiče mostička in dolžine ročk. Širine očalnih leč se lahko precej razlikujejo in načeloma niso najboljši indikator celokupne velikosti očal, saj so močno odvisne tudi od same oblike okvirja (okrogla očala imajo običajno zelo majhno širino leče).

Sprememba/preklic naročila

Ker želimo, da prejmete naročene izdelke v čim krajšem možnem času, imamo zelo omejen čas, ko še lahko spremembo naročila sprejmemo. V kolikor ste izbrali izdelek po naročilu, spremembe po oddanem naročilu običajno niso več mogoče.

Za izdelke po naročilu preklic naročila žal ni mogoč. Prav tako ni mogoče vračilo kupnine za preklicana oz. spremenjena naročila za izdelke po naročilu.

Preklic naročila izdelkov iz zaloge je mogoč, dokler le-ti niso odposlani. Preklic nam čim prej sporočite na optika.zalec@irman.si.

Dostava

Izdelke lahko osebno prevzamete v eni izmed naših poslovalnic – v Žalcu, Velenju ali v Ljubljani. Naročeno pa lahko odpošljemo tudi po pošti, pošiljamo na naslove v okviru Slovenije.

Osebni prevzem – izdelki na zalogi bodo predvidoma pripravljeni za osebni prevzem še isti dan (poslovalnica Žalec) oz. 2-3 dneh (poslovalnica Velenje ali Ljubljana) od naročila. Izdelki po naročilu bodo predvidoma pripravljeni v 10-14 delovnih dneh. Ko bodo izdelki pripravljeni v izbrani poslovalnici, vas bomo o tem obvestili.

Pošiljanje po pošti – za naročila prejeta ob delavnikih do 12.00 ure in v kolikor je plačilo urejeno (kartica oz. po predračunu) oz. je izbrano plačilo po povzetju, in v kolikor so naročeni izdelki na zalogi, jih odpošljemo še isti dan. To pomeni, da naročilo prejmete v roku 1-2 delovnih dni. V kolikor so izdelki na voljo po naročilu znaša povprečni čas dobave 10-14 delovnih dni. V primeru, da naročeni izdelek ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam sporočili v koliko dneh lahko izdelek pričakujete. Ko bodo izdelki odposlani, boste prejeli obvestilo.

Trenutno dostava izven meja Slovenije žal ni mogoča.

Plačila

Nudimo naslednje načine plačila:
Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo ob osebnem prevzemu v poslovalnici Optike Irman (Žalec, Velenje ali Ljubljana) in plačilo z bančnimi karticami.

Več o posameznih načinih plačila lahko preberete v naši Pogojih poslovanja.

Vse cene v spletni trgovini www.optikairman.si vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Vračila

Izdelke, ki so bili naročeni po naročilu posebej za stranko oz. izdelani po meri oz. posebnih navodilih naročnika žal ne morete vrniti (43.č člen ZVPot). Izdelke iz zaloge se lahko vrne; tako lahko vrnete npr. dodatke za očala – etuije, vrvice, klipe in dodatke za nego očal. V kolikor želite vrniti kakšnega od teh izdelkov, nam v 14 dneh od prevzema artiklov sporočite na optika.zalec@irman.si, da boste izdelke vrnili. Izdelke nato pošljete nazaj nerabljene, nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.

Podrobnosti si lahko preberete v naših Pogojih poslovanja.

V kolikor artikel ni po meri narejen artikel povrnemo celotno kupnina (kupnina s stroški prve dostave) najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenih izdelkov. Vračilo kupnine se vrši izključno preko transakcijskega računa, v gotovini vračilo ni mogoče. Vrača se le vplačani znesek, popusti se uporabniku ne vračajo, prav tako se ne vrača strošek vrnitve izdelka.

Pomoč

Seveda, očala prinesite v eno izmed poslovalnic Optike Irman, kjer bomo očala prilagodili karakteristikam vašega obraza. Običajno je potrebno priponke (ročke) le nekoliko zakriviti in očala bodo ostala varno na obrazu.

Ne skrbite, pomoč je tukaj. Vabimo vas v eno izmed naših poslovalnic, da skupaj poiščemo najboljšo rešitev za vas.

Za dodatne informacije in pomoč smo na voljo v vseh poslovalnicah Optike Irman, preko elektronske pošte optika@irman.si in preko telefona 051 288 010.

Kontakt

Niste našli svojega odgovora?