Pomoč pri spletnem nakupu očal

I. Izberite okvir

Izbirate lahko med moškimi in ženskimi korekcijskimi okvirji. Pri naročanju okvirjev v prvem koraku izberite velikost okvirja ter možnost naročila korekcijskega okvirja z dioptrijo ali brez: ‘Želite naročiti izdelavo dioptrijskih očal?’ Izberite med dvema možnostima: ‘Ne, hvala. Želim naročiti samo okvir.’ Ali pa ‘Da, želim naročiti okvir in očalne leče.’
V kolikor ste označili ‘Ne, hvala.’ Izbrani okvir dodate v košarico s klikom ‘Dodaj v košarico’.

II. Izberite očalne leče za okvir

V kolikor ste označili ‘Da, želim naročiti okvir in očalne leče.’ V obrazcu, ki se pojavi označite svojo dioptrijo, cilinder, os in zenično razdaljo. Nato izberete še tip očalnih leč in kliknete ‘Dodaj v košarico’.

III. Preglejte košarico

Po oddaji izdelka v nakupovalno košarico se prikaže vsebina celotne košarice. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite zeleni gumb ‘Nadaljuj z nakupovanjem’. Če želite iz košarice katerega izmed izdelkov odstraniti, kliknite na rdeči gumb ‘X’.
V košarici lahko izberete ali boste naročeno prevzeli osebno ali pa po pošti. Odločitev lahko spremenite še kasneje, na blagajni.

IV. Blagajna

Ko ste v nakupovalno košarico dodali vse izdelke, ki jih želite naročiti, v obrazec na blagajni vnesite zahtevane podatke o naročniku in naslovu za dostavo. Preglejte naročilo in izberite način dostave, po pošti oz. osebni prevzem v poslovalnici. Nato določite način plačila. Izbirate lahko med bančnim nakazilom, plačilom po povzetju in plačilom ob osebnem prevzemu.

V kolikor se strinjate s Pogoji poslovanja, bo ob kliku na ‘Potrdilo naročila’ naročilo oddano!

V. Potrditev prejetega naročila

Ob uspešni oddaji naročila se na spletni strani izpiše besedilo ‘Naročilo prejeto’. Izpisane so podrobnosti pravkar oddanega naročila. Te podrobnosti in dodatne podatke za nakazilo (če ste izbrali plačilo preko bančnega nakazila) prejmete tudi na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu.

Po potrditvi naročila boste prejeli tudi informacijo o predvidenem rok dobave/dostave naročila. V primeru, da se bo rok naknadno nepričakovano podaljšal, boste o tem obveščeni preko telefona oz. elektronskega naslova.

VI. Možnost spremembe naročila

Če ste ugotovili, da po oddaji naročila želite spremeniti ali preklicati naročilo lahko to storite preko naše e-pošte na naslov spletna@optikairman.si v roku 60 minut. Zaradi zagotavljanja hitre storitve po preteku tega roka sprememb žal ne moremo upoštevati.

VII. Naročilo odposlano/ Naročilo pripravljeno na prevzem

Pred pošiljanjem paketa Vas bomo o tem obvestili in Vam v dogovorjenem roku naročeno poslali. Če ste izbrali osebni prevzem naročila, Vas bomo obvestili, ko bo naročilo pripravljeno na prevzem v poslovalnici Optike Irman v Žalcu.