Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja določajo delovanje spletnega mesta www.optikairman.si, pravice in obveznosti lastnika in upravljalca spletnega mesta in uporabnika/kupca ter urejajo poslovni odnos med spletnim mestom in kupcem/uporabnikom. Kupec se v trenutku oddaje spletnega naročila zavezuje pogojem poslovanja. Če se kupec s pogoji ne strinja, naročila ne more oddati.

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.optikairman.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske Zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Identiteta spletne trgovine in kontakt
Spletna trgovina www.optikairman.si je specializiran spletni sistem za sprejemanje naročil kontaktnih leč, tekočin za vzdrževanje kontaktnih leč, pripomočkov za nego oči, očalnih okvirjev in očalnih leč. Registrirani smo tudi za prodajo po pošti in internetu.
Lastnik, upravljalec spletne strani ter ponudnik e-storitev na www.optikairman.si je podjetje Optika Irman, d.o.o., Savinjska cesta 2, 3310 Žalec; Matična številka: 3312119000, Davčna številka: SI22840320; Tekoči račun: SI56 6100 0001 0349 180 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA), BIC HDELSI22. Kontaktni podatki: 051 288 010, optika@irman.si. Dodatni podatki so predstavljeni v vizitki podjetja.

Cene
Vse cene v spletni trgovini www.optikairman.si vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so predstavljene kot redne cene in kot cene v posebni ponudbi/akcijske cene, ki pa so jasno označene. Cene v posebni ponudbi veljajo samo za spletni nakup in ne veljajo v poslovalnicah Optike Irman. Cene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen v poslovalnicah Optike Irman.

Stroški pošiljanja in dostave
Navedene cene artiklov ne vsebujejo stroškov pošiljanja in dostave. Stroški pošiljanja in dostave so uporabniku navedeni pred potrditvijo naročila. Za naročila v končni vrednosti manj kot 50 EUR znašajo stroški pošiljanja 2,90 EUR. Za naročila nad 50 EUR pa je pošiljanje brezplačno.
Provizije pri uporabi spletnega bančništva in provizija za plačilo po povzetju niso stroški pošiljanja in dostave.

Načini plačila
Plačilo po povzetju
Naročeno blago in položnico vam Pošta Slovenije dostavi na naslov, ki ste ga navedli v naročilnici. Če vas v času dostave ni na navedenem naslovu, bo dostavljalec Pošte Slovenije pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Pošiljko boste lahko prevzeli na svoji pošti. Ob prevzemu pošiljke vam bo Pošta Slovenije, poleg vrednosti računa, zaračunala provizijo za plačilo položnice po svojem ceniku (1,05 € za zneske do 98€ oz. 1,07 % vrednosti nakupa za zneske nad 98€, Cenik Ostalih storitev Pošte Slovenije, 20.4.2017).To ni strošek pošiljanja in dostave.

Spletna banka oz. Plačilo po predračunu
Spletna trgovina www.optikairman.si nudi možnost plačila po predračunu z uporabo spletnih bančnih poti.Pri izbiri plačila s spletno banko oz. po predračunu nakažite končni znesek naročila na transakcijski račun Optike Irman:
IBAN:  SI56 6100 0001 0349 180
BIC koda banke: HDELSI22 (Delavska hranilnica d.d., Ljubljana)
Koda namena: GDSV
Namen: Spletno naročilo
Sklic: SI 00 XX
(št.naročila, ki je navedena ob potrjenem naročilu in v potrditveni elektroski pošti).

Podatki za nakazilo bodo navedeni tudi v potrditvi naročila in poslani na elektronski naslov naveden ob registraciji. Če potrditvenega sporočila ne prejmete, nas prosimo o tem obvestite na trgovina@irman.si. Blago bomo odposlali šele po prejetem nakazilu. Če nakazilo prejmemo ob delavnikih do 15.00 ure, blago, ki je na zalogi, odpošljemo še isti dan.
Plačilo mora biti izvedeno najpozneje v 7 dneh od datuma naročila, sicer se smatra, da ste od naročila odstopili.

Plačilo ob osebnem prevzemu v poslovalnici Optike Irman (Žalec, Velenje ali Ljubljana)
Vse naročene artikle lahko prevzamete tudi v naših poslovalnicah, kjer nudimo možnosti plačila z gotovino ali plačilnimi karticami Activa, Eurocard, Mastercard, Visa, Maestro in Diners. Za osebni prevzem se boste lahko odločili ob zaključevanju vašega nakupa.

Plačilo z bančnimi karticami
V pripravi!

Pravica do nakupa
Vsak obiskovalec www.optikairman.si je gostujoči uporabnik. Če želi, se lahko gostujoči uporabnik pred oddajo naročila tudi registrira, ter tako pridobi uporabniško ime in geslo (ustvari ‘Moj račun’). Uporabniško ime in geslo registriranega uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Tako gost kot registrirani uporabnik www.optikairman.si imata pravico do nakupa v spletni trgovini www.optikairman.si. Uporabnik, ki je opravil nakup postane kupec.

Potrditev naročila
Preden uporabnik potrdi naročilo, mu je omogočen pregled nad celotnim naročilom, vključno s ceno in količino artikla. Še preden uporabnik naročilo potrdi ima možnost urejanja naročila. Ko se uporabnik strinja s pogoji poslovanja in navedenimi podrobnostimi naročila, uporabnik naročilo potrdi. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletno mesto potrdi prejem naročila (‘Naročilo sprejeto’) in kupec prejme potrditveno eletronsko sporočilo (‘Hvala za vaše naročilo’).

Izdaja računa
Ob dostavi oz. osebnem prevzemu naročenih artiklov prodajalec predloži kupcu natisnjen račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vklopi-razum-zahtevaj-račun

Dostava
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca optika.si je Pošta Slovenije, vendar si www.optikairman.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnjeno bolj učinkovito.

Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči preko elektronske pošte: spletna@optikairman.si.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Savinjska cesta 2, 3310 Žalec oz. ga osebno prinese v eno izmed poslovalnic Optike Irman. Ob odstopu od pogodbe kupca bremeni strošek vračila artiklov. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Zaradi občutljive narave leč in tekočin, mora kupec zagotoviti, da so bili produkti, ki jih želi vrniti, hranjeni pri sobni temperaturi in zaščiteni pred direktno sončno svetlobo.

Kupcu bo povrnjena celotna kupnina (kupnina s stroški prve dostave) najkasneje v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in po prejemu vrnjenih izdelkov. Vračilo plačila se vrši izključno preko transakcijskega računa, v gotovini vračilo ni mogoče. Vrača se le vplačani znesek, popusti se uporabniku ne vračajo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, med takšne artikle spadajo tudi korekcijska očala za katera kupec naroči vgradnjo očalnih leč po meri. Potrošnik prav tako nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Garancija
Grancija na izdelke kupljene v spletni trgovini Optike Irman velja 1 leto od nakupa. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu (v kolikor je le-ta priložen) ter ob predložitvi računa.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve (Uradni list RS, št. 97/2007 z dne 24. 10. 2007: 459. člen OZ; Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo: OZ-NPB3).
Napaka je stvarna:
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Uveljavitev stvarne napake
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več).
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, mora prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Vračilo artiklov iz naslova odstopa od pogodbe, uveljavljanja garancije ali stvarne napake
– Ko vračate artikle prodajalcu, morate proložiti kopijo računa.
– Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Optika Irman d.o.o., Savinjska cesta 2, 3310 Žalec
– Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in, da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
– Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Prevzem artiklov iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupca obvesti o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če artikel ni prevzet v tem roku se smatra, da kupec odstopa od uveljavljanja garancije oz. stvarne napake za artikel. Artikel se vrne dobavitelju/proizvajalcu, postopek se zaključi.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Varnost in varovanje zasebnosti
Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Za potrebe zagotavljanja varnosti, zbiramo IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko www.optikairman.si shrani tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku) in štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta). Ob vstopu na spletno stran boste imeli seveda možnost zavrniti uporabo piškotkov.

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov se zavezujemo k trajnemu varovanju osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom. Podatke bomo uporabljali izključno za komunikacijo z uporabnikom in ne bodo posredovani tretjim osebam.
Podatki se hranijo in uporabljajo do vašega preklica, ki ga lahko kadarkoli posredujete preko elektronske pošte optika@irman.si.
Več o naši politiki varovanja osebnih podatkov lahko poiščete tukaj.

Reklamna/promocijska komunikacija
Reklamne/promocijske komunikacije preko eletrosnke pošte ne uporabljamo. Za namene tržne komunikacije uporabljamo spletno stran in socialne medije. Prisotnost uporabnikov na teh medijih je prostovoljna.

Omejitev odgovornosti
Kjub temu da vestno skrbimo za pravilnost podatkov si pridružujemo pravico do napak pri objavi. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah, kupec pa bo lahko naročilo preklical ali spremenil.

Z nakupom potrjujete, da boste sledili strokovnim navodilom vašega očesnega specialista. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče ali očala redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja kontaktnih leč. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti z nakupom jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca ter očesnega specialista. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.

Pritožbe in spori
www.optikairman.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec lahko obrne na prodjalca na številki 051 288 011 oz. preko elektronske pošte spletna@optikairman.si. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Dodatna opozorila
*Pogoji poslovanja in cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodega opozorila.
*Slike so lahko samo simbolične in vedno ne odražajo dejanskega stanja v celoti.

Pogoji poslovanja so bili dopolnjeni 6.11.2018.